!

Monday 9 April 2012

dia pegi dulu ,

assalamualaikum , mula ak menulis , luahkan diblog ini tentang kau ,hati aku. perasaan aku sedihh sangat ! rahmat bin omar telah meninggal dunia semalam . akibat kemalangan jalan raya , sumber yang boleh dipercayai cakap . die bawak motor time hujan lebat ,time balik kerja. pastoo lori 1 tan dari belakang langgar dia dengan tak sengaja atau sebaliknya , tuhan sahaja yang tahukan :( . aku masih ingat lagi kau selalu tanye ak pasal sesuatu benda yang kau tak paham , mesti kau datang carik ak and tanye kan . sumpah aku sedih sangat bila tau kau dah tak ada . ak menulis ni bukan sebab ak nak dedahkan pasal kau , tapi ak nak ia jadi sebahagian cerita sedih untuk diri aku . seriez ak sedih and terase sangat . aku teringat bila kau cakap " Mira tlg bacekan kalau surat Tm sampai rumah kau atas nama aku keyy , ya allah itu ke kali terakhir ke kau bercakap dengan aku , and tanye aku untuk kali terakhir ? umm sedih nyee laa . apa2 pon aku sentiase doakan engkau ditempat2 orang yang beriman kawan . aku tahu kau baik sangat . mungkin tuhan lebih sayang kan kau kan . ya allah tempat kan lah dia ditempat orang2 yang beriman ya allah .aku tak mampu nak tulis lagi , assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment